Reklamácia tovaru

Ponúkame len nové a nenosené produkty, aby sme naším zákazníkom dopriali najvyššiu možnú kvalitu. Ak sa aj napriek tomu nájde na produkte chybička, vždy nás to zamrzí, ale všetko sa dá napraviť.

Všetky reklamácie sa vždy snažíme vybavovať v najkratšej možnej dobe, najneskôr však do tridsiatich kalendárnych dní (od doručenia reklamácie), ako nám ukladá zákon.

V prípade, že ide o vadu, ktorú možno odstrániť, bude vada včas a riadne odstránená. Ak sa jedná o vadu, ktorá sa nedá odstrániť, bez zbytočného odkladu Vám tovar vymeníme za úplne nový alebo Vám vrátime peniaze.

Ako nám poslať tovar

1. Vrátenie pomocou Packeta

• Vyplňte REKLAMAČNÝ FORMULÁR a spolu s faktúrou ho zabaľte s tovarom, ktorý chcete reklamovať

• Pošlite nám mail na email: reklamacie@infinityobchod.sk so žiadosťou o jedinečný kód pre prepravcu

• Balíček zaneste na ktorékoľvek výdajné miesto Packety

• Na pobočke nadiktujete náš jedinečný kód

• Zamestnanec pobočky si vytlačí štítok na prepravu a vy dostanete potvrdenie o jeho prijatí

• Za niekoľko dní vám príde e-mail, o prijatí balíka a spracovaní reklamovaného tovaru

2. Vrátenie cez vami vybraného prepravcu

• Vyplňte REKLAMAČNÝ FORMULÁR a spolu s faktúrou ho zabaľte s tovarom, ktorý chcete reklamovať

• Balíček pošlite na adresu:

Infinity Obchod s.r.o.
Soblahov 594
913 38 Soblahov
Slovenská republika

• Od prepravcu si nezabudnite vypýtať potvrdenie o zaslaní balíka

• Za niekoľko dní vám príde e-mail, o prijatí balíka a spracovaní reklamovaného tovaru

3. Osobné vrátenie na adrese miesta podnikania Predávajúceho

Košík
Zavrieť
Späť
Ůčet
Zavrieť