Objednaný tovar zasielame len v rámci Slovenskej Republiky na adresu, ktorú zákazník uviedol v objednávke ako dodaciu adresu!
Dopravca | Cena za objednávku | Cena za prepravu |
---|---|---|
Packeta - prepravná služba (doručenie do partnerských miest) | do 60 € | 2,50 € |
od 60 € - 150 € | 1,50 € | |
od 150 € | 1 € | |
GLS kuriér - prepravná služba (doručenie na adresu) | do 60 € | 3 € |
od 60 € - 150 € | 2 € | |
od 150 € | 1 € |
Kuriér GLS
Vaša objednávka bude odoslaná prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS. V deň doručenia Vám kuriér GLS pošle informačnú SMS správu o predpokladanom 3-hodinovom časovom intervale (napr. v čase 10 - 13:00 hod.). Pokiaľ Vám tento čas v daný deň nevyhovuje, môžete kontaktovať priamo kuriéra a dohodnúť si náhradný čas. Kuriér doručuje balíky iba počas pracovných dní v čase od 8:00 - 17:00.
V prípade vrátenia celej objednávky je spotrebiteľ povinný uhradiť všetky náklady spojené s prepravou a to vrátane nákladov spojených s doručením balíka spotrebiteľovi.
Za tovar pri dobierke zaplatíte prepravcovi GLS pri dodaní tovaru, priamo na vami určenej adrese alebo na predajnom mieste GLS ParcelShop.
Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako platobnou kartou.
Packeta
Možnosť doručenia len pre balíky do 5 kg!
V eshope si pri objednávke vyberte výdajné miesto, ktoré máte najbližšie.
Akonáhle je odovzdaný tovaru na prepravu, okamžite vám pošleme email s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky tak môžete sledovať online.
Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám príde SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť.
V prípade vrátenia celej objednávky je spotrebiteľ povinný uhradiť všetky náklady spojené s prepravou a to vrátane nákladov spojených s doručením balíka spotrebiteľovi.
Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako platobnou kartou.
Osobný odber
Tovar si môžete vyzdvihnúť na odbernom mieste: Kubranská 16, (oproti Bille pred poľom), Trenčín v čase otváracích hodín (Po - Pia: 9:00 - 11:30 / 12:30 - 16:00 hod.). O pripravenom tovare na osobné vyzdvihnutie Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu a SMS správy. Pokiaľ si následne tovar neprevezmete do 5 pracovných dní, bude vaša objednávka stornovaná. Tento spôsob doručenia nie je spoplatnený.
Viac o stave balíka:
Čas odoslania:
- GLS kuriér: Objednávka vytvorená do 14:00 odchádza ešte v ten istý pracovný deň, najneskôr však do 24 hod.
- Packeta: Objednávka vytvorená do 14:00 odchádza ešte v ten istý pracovný deň, najneskôr však do 24 hod.
- O odoslaní Vašej objednávky Vás budeme informovať emailom.
- Doba dodania prostredníctvom kuriérskej služby GLS je 24 hod. (Doručenie do 24 hod. je platné len v pracovných dňoch).
- Pokiaľ by sa dodacia lehota predĺžila, bude objednávateľ včas o termíne odoslania (dodania) informovaný e-mailom alebo telefonicky.
- V prípade, že Vám zásielka nepríde do 3 pracovných dní od doručenia emailu o odoslaní, okamžite nás kontaktujte.
Ak Vám balík neprišiel do dvoch pracovných dní:
V takomto prípade si skontrolujte prijatý e-mail / SMS správu od kuriéra, kde nájdete číslo balíka, pod ktorým prepravná spoločnosť GLS eviduje Váš balík. Následne kontaktujte zákaznícku linku GLS: +421 45 52 42 500 alebo 18 585 (Po - Pia: 09:00 - 16:00 hod.). Operátorke nadiktujte číslo Vášho balíka a dozviete sa, kde presne sa Váš balík nachádza a kedy Vám bude doručený.