Reklamácia tovaru
U nás Vám GARANTUJEME najrýchlejšie vybavenie reklamácie
Postup reklamácie je naozaj jednoduchý:
- 1. Vyplňte reklamačný protokol, ktorý Vám bol zaslaný e-mailom pri odoslaní Vašej objednávky alebo si ho môžete stiahnuť a vytlačiť z nasledovného odkazu: reklamačný protokol. Do reklamačného protokolu prosím uveďte číslo Vášho účtu v tvare IBAN.
- 2. Tovar pošlite na našu adresu (odporúčame posielať cez Slovenskú poštu ako doporučenú zásielku s vyplneným podacím lístkom pre kontrolu balíka):
Infinity Obchod s.r.o.
Soblahov 594
913 38 Soblahov
- 3. Po prijatí zásielky tovar odosielame na opravu.
V prípade, že ide o vadu, ktorú možno odstrániť, bude vada včas a riadne odstránená.
Ak sa jedná o vadu, ktorá sa nedá odstrániť, bez zbytočného odkladu Vám tovar vymeníme za úplne nový alebo Vám vrátime peniaze.
Čas potrebný na vybavenie celej reklamácie býva spravidla 1 - 2 týždne, najneskôr však 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Ak máte akékoľvek otázky a potrebujete pomôcť, neváhajte nás kontaktovať na tel. čísle +421 948 448 008