0917 164 519Garancia najrýchlejšieho a jednoduchého vybavenia reklamácie

Reklamácia tovaru

U nás Vám GARANTUJEME najrýchlejšie vybavenie reklamácie

Postup reklamácie je naozaj jednoduchý:

  • 1. Vyplnte reklamačný protokol, ktorý Vám bol zaslaný e-mailom pri odoslaní Vašej objednávky. V prípade, že reklamačný protokol nemáte vytlačený, môžete nám reklamáciu vypísať na A4.
  • 2. Tovar pošlite na našu adresu (odporúčame posielať cez Slovenskú poštu ako obyčajnú listovú zásielku):

WinHosting s.r.o.
Soblahov 594
913 38 Soblahov

  • 3. Po prijatí zásielky tovar odosielame na opravu.
    V prípade, že ide o vadu, ktorú možno odstrániť, bude vada včas a riadne odstránená.
    Ak sa jedná o vadu, ktorá sa nedá odstrániť, bez zbytočného odkladu Vám tovar vymeníme za úplne nový alebo Vám vrátime peniaze.

Čas potrebný na vybavenie celej reklamácie býva spravidla 1 - 2 týždne, najneskôr však 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Ak máte akékoľvek otázky a potrebujete pomôcť, neváhajte nás kontaktovať na tel. čísle +421 917 164 519