0948 448 008Garancia najrýchlejšieho a jednoduchého vybavenia reklamácie

Doprava + Spôsob platby

Spôsob prepravy Cena za prepravu
OSOBNÝ ODBER v Trenčíne ZADARMO
ZÁSIELKOVŇA - pri objednávke nad 59,01 € ZADARMO
ZÁSIELKOVŇA - pri objednávke do 59 € 1,70 €
KURIÉR GLS - pri objednávke nad 59,01 € ZADARMO
KURIÉR GLS - pri objednávke do 59 € 1,90 €
Spôsob platby Cena za platbu
Hotovosť (hotovosťou pri osobnom odbere v Trenčíne) ZADARMO
DOBIERKA - možnosť úhrady platobnou kartou - pri objednávke nad 59,01 € ZADARMO
DOBIERKA - možnosť úhrady platobnou kartou - pri objednávke do 59 € 1 €

Balík doručený Zásielkovňou nie je možné vyplácať platobnou kartou (možná platba len v hotovosti)!

Objednaný tovar zasielame len v rámci Slovenskej Republiky na adresu, ktorú zákazník uviedol v objednávke ako dodaciu adresu!

Viac o platbe:

Hotovosť

Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako platobnou kartou.

Dobierka

Tovar zaplatíte prepravcovi GLS pri dodaní tovaru, priamo na vami určenej adrese alebo na predajnom mieste GLS ParcelShop. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako platobnou kartou.

Viac o preprave:

Osobný odber

Osobný odber

Tovar si môžete vyzdvihnúť na odbernom mieste: Kubranská 16, (oproti Bille pred poľom), Trenčín v čase otváracích hodín (Po - Pia: 9:00 - 11:30 / 12:30 - 17:00 hod.). O pripravenom tovare na osobné vyzdvihnutie Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Pokiaľ si následne tovar neprevezmete do 5 pracovných dní, bude vaša objednávka stornovaná. Tento spôsob doručenia nie je spoplatnený.

ZÁSIELKOVŇA

Vyzdvihnutie zásielky

ZÁSILKOVNA

V eshope si pri objednávke vyberte naše výdajné miesto, ktoré máte najbližšie.

ZÁSILKOVNA

Akonáhle je odovzdaný tovaru na prepravu, okamžite vám pošleme email s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky tak môžete sledovať online.

ZÁSILKOVNA

Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám pošleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť.

Doprava + Spôsob platby

Kuriér GLS

Kuriér GLS

Vaša objednávka bude odoslaná prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS. V deň doručenia Vám kuriér GLS pošle informačnú SMS správu o predpokladanom 3-hodinovom časovom intervale (napr. v čase 10 - 13:00 hod.). Pokiaľ Vám tento čas v daný deň nevyhovuje, môžete kontaktovať priamo kuriéra a dohodnúť si náhradný čas, poprípade aj adresu doručenia. Následne Vám kuriér doručí balík priamo do Vašich rúk, kde zaplatíte až pri prevzatí balíka. Kuriér doručuje balíky iba počas pracovných dní v čase od 8:00 - 17:00.

Platba kartou

Platba kartou

Pre balíky zaslané na dobierku, sa doručenie uskutočňuje zaplatením príjemcom priamo vodičovi dodávky. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako platobnou kartou.

Viac o stave balíka:

Čas odoslania:

  • GLS kuriér: Objednávka vytvorená cez e-shop do 16:00 odchádza ešte v ten istý pracovný deň, najneskôr však do 24 hod.
  • Zásielkovňa: Objednávka vytvorená cez e-shop do 13:00 odchádza ešte v ten istý pracovný deň, najneskôr však do 24 hod.
  • Telefonická objednávka vytvorená do 16:00 odchádza ešte v ten istý pracovný deň. (Platí pre prepravcu GLS kuriér)
  • O odoslaní Vašej objednávky Vás budeme informovať emailom.
  • Doba dodania prostredníctvom kuriérskej služby GLS je 24 hod. (Doručenie do 24 hod. je platné len v pracovných dňoch).
  • Pokiaľ by sa dodacia lehota predĺžila, bude objednávateľ včas o termíne odoslania (dodania) informovaný e-mailom alebo telefonicky.
  • V prípade, že Vám zásielka nepríde do 3 pracovných dní od doručenia emailu o odoslaní, okamžite nás kontaktujte.

Ak Vám balík neprišiel do dvoch pracovných dní:

V takomto prípade si skontrolujte prijatý e-mail / SMS správu od kuriéra, kde nájdete číslo balíka, pod ktorým prepravná spoločnosť GLS eviduje Váš balík. Následne kontaktujte zákaznícku linku GLS: +421 45 52 42 500 alebo 18 585 (Po - Pia: 09:00 - 16:00 hod.). Operátorke nadiktujte číslo Vášho balíka a dozviete sa, kde presne sa Váš balík nachádza a kedy Vám bude doručený.